اللهم عجل لولیک ((الغریب)) الفرج...

کپی برداری از مطالب این سایت، پاشیدن رنگ خدا است به زندگی دیگران

اللهم عجل لولیک ((الغریب)) الفرج...

کپی برداری از مطالب این سایت، پاشیدن رنگ خدا است به زندگی دیگران

هدف از فعالیت این سایت مباحث دینی و اجتماعی جامعه می باشد

فقط به خاطر پسرت

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

تحویل دار بانک بودم . یک روز پسربچه ای یک قبض آورد تا پرداخت کند دقایق پایانی ساعت کار بانک بود ، به او گفتم: پسر جان ! وقتش گذشته ، سایت ها را بسته ایم. فردا صبح بیاور تا از تو بگیریم. پسر گفت: می دونی من پسر کی هستم؟ اگر پدرم را هم بیاورم همین رو می گویی؟ گفتم: پسر هرکی باشی! ساعت کاری بانک تمام شده پسر جان!

پسر رفت و چند دقیقه بعد با مردی آمد که لباس هایی کهنه و چهره ای رنجور داشت. فهمیدم این مرد پدر آن پسربچه است و به قصد احترام بلند شدم و قبض و پولش را دریافت کردم . ته قبض را مهر کردم و به او دادم و آن را گذاشتم ته کشو تا فردا صبح پرداخت کنم. هنگام خداحافظی پسر به من گفت: دیدی گفتم اگر بابایم را بیاورم ، نمی توانی به او نه بگویی ! و بعد خندید. پدرش که این جمله را شنید، به پسرش گفت: برو جلوی در من هم می آیم. سپس به من گفت: از شما ممنونم از این که جلوی پسرم من را بزرگ کردی.

به او گفتم: به خاطر تو نبود به خاطر پسرت بود ، از دیدگاه فرزند، پدر قدردمندترین انسانها و تنهاترین کسی است که می تواند همه مشکلات را حل کند درست نبود به باورش ضربه می زدم.

 

ماهنامه فرهنگی اجتماعی آشنا شماره192

۹۴/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.