اللهم عجل لولیک ((الغریب)) الفرج...

کپی برداری از مطالب این سایت، پاشیدن رنگ خدا است به زندگی دیگران

اللهم عجل لولیک ((الغریب)) الفرج...

کپی برداری از مطالب این سایت، پاشیدن رنگ خدا است به زندگی دیگران

هدف از فعالیت این سایت مباحث دینی و اجتماعی جامعه می باشد

هدیه امام حسین علیه السلام

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

نقل است از مرحوم آیت الله العظمی اراکی که از مراجع تقلید بودند ، ایشان فرمودند: شبی در خواب امیرکبیر را دیدم ، جایگاهی متفاوت و رفیعی داشت . پرسیدم چون شهیدی و مظلوم کشته شدی این مرتبت نصیبت شد؟

با لبخند گفت: خیر ، سوال کردم چون چندین فرقه ضاله را نابود کردی؟ گفت : نه. با تعجب پرسیدم پس راز این مقام چیست؟ جواب داد: هدیه مولایم حسین علیه السلام است. گفتم: چطور؟

بااشک گفت: آن گاه که رگ دستم را در حمام فین کاشان زدند چون خون از بدنم می رفت ، تشنگی بر من غلبه کرد، سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید ، ناگاه به خود گفتم: میرزاتقی! دو تا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر فاطمه؟ او که از سر تا به پایش زخم و نیزه و شمشیربود. از عطش حسین علیه السلام حیا کردم، لب به آب خواستن نگشودم و اشک در دیدگانم جمع شد. آن لحظه که صورتم را بر خاک گذاشتند ، امام حسین علیه السلام آمد و گفت: به یاد تشنگی ما ادب کردی و اشک ریختی و آب ننوشیدی . این هدیه ما در برزخ ، باشد تا در قیامت جبران کنیم.

ماهنامه فرهنگی اجتماعی آشنا شماره192

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.